Cinderellalala's Life Story
 
Thursday, August 13, 2009
My pets

Chiwi , Tella , Stone

SEE SEE SEE! Comel kan kan? OK , actually ada another three kittens tapi Tasha belum tangkap gambar diorg lagi. I will update it later ok? Tella(middle) is their Mother. And actually , Stone tu bukan anak Tella. Stone tu , my dad jumpa dekat atap rumah I , Idk lah mcm mana boleh terjumpa. Stone's mother mcm tak layan Stone sangat , so I gave to Tella to take a good care of it even she knows tu bukan anak dia haihh pity them kan? BTW , cuba you all tengok kaki Stone tu! Weirdddd kan? Dia tak normal mcm kucing lain but comel hahaha.

*Will be update soon : Chiky , Ickie , Micky
*Updated on : 12th August 2009
posted by Nttsh Rzk @ 5:53 PM  
Melody


MusicPlaylist

About Me

Name: Natasha Abdul Razak
Home: Shah Alam , Malaysia

See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox



Powered by

CLICK THEM TO ADD ME UP

MYSPACE

BLOGGER